Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. oktober 2013

Hipp hurra for Amazon !


 
Foe en ukes tid siden tok jeg Kindlen min ut av lomma og den så sånn ut... Huff tenkte jeg. Den er ikke kjøpt gjennom Amazon og jeg har en versjon som bare skal selges i USA. Jeg kjøpte den billig av en som er ofte i USA.
 
Men det skader ikke å prøve. For å slippe masse mailing fram og tilbake prøvde jeg meg på kundechatten til Amazon. Her var det rett og slett ingen problemer. Kindlen hadde jeg registrert digitalt så da var det det samme for dem hvem som opprinnelig hadde kjøpt den. Det eneste problemet var at den versjonen jeg har ikke kan sendes til utlandet. Men det var jo ikke noe problem. De kunne sende meg en reklamefri uten mellomlegg.
 
I tillegg til at kundebehandleren ordnet opp kjapt og smertefritt takket han meg mange ganger på amerikansk vis for at akkurat han fikk lov til å hjelpe meg og unnskyldte veldig for de problemene den ødelagte kindlen skapte for meg.
 
Rett etter chatsamtalen fikk jeg inn en mail med instruksjoner for å lese bøkene på smartphone, nettbrett eller PC i tillegg til at de hadde satt opp den nye kindlen min på profilen min på amazon og slettet den gamle. Denne mailen var naturligvis også rikelig krydret med beklagelser og lykkeønskninger.
 
Tre dager etter kom pakken med UPS helt kostnadsfritt.
 
Dette kaller jeg kundebehandling !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar