Totalt antall sidevisninger

torsdag 3. november 2016

100 løpeøkter på 100 dager



Da har jeg siste 100 (eller for å være presis på 96 dager) dager løpt 100 økter.


Først var planen å klare 50 økter på 100 dager i en Facebook-utfordring, men det ble for enkelt. ;-)

Det har blitt korte turer og lange turer, men jeg har satt grensen på minimum 30 minutter for godkjent økt. 

Dette opplegget har inspirert meg veldig når andre ting har fristet. Jeg vurderer sterkt å prøve meg på 365/365, men tar et skritt om gangen foreløpig. Runstreak som mange driver med funker ikke for meg. Noen dager har jeg rett og slett ikke tid til å løpe. Sånn er det bare, men så lenge jeg kan ta igjen går regnestykket opp.

Jeg er 100% sikker på at kontinuitet er nøkkelen til framgang. Så lenge jeg ikke skal løpe fort med startnummer på flere måneder er det viktigere at jeg løper hver dag enn hvordan jeg gjør det.
Jeg har dessverre pådratt meg en skade (Piriformis) som foreløpig hindrer meg i å løpe fort og langt, men jeg regner med at jeg løper og masserer det vekk. Derfor blir det ingen startnummer før jul. Det viktigste er å holde seg løpende.

Neste løp blir Bislett 50 kilometer i februar. Det gleder jeg meg vilt til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar