Totalt antall sidevisninger

fredag 14. mars 2014

Jeg løper.


Alice Cooper

Nå har jeg og Embrik på 14 vært på konserttur igjen. Denne gangen dro vi utenlands, til Frankfurt. Turen var en slags kombinert bursdagsgave til meg og Embrik.
Ved å følge med litt på hotell og flypriser ble det nesten like billig som å dra til Oslo. 
Denne gangen fikk vi se en konsert som er en del av en turné, "Rock meets classic". Artistene var Alice Cooper, Joe Lynn Turner, Kim Wilde, Midge Ure og Uriah Heep, sammen med symfoniorkester. Et meget vellykket konsept. Vi storkoste oss med plasser på første rad.

Joe Lynn Turner




Konserten var en ting. Noe annet er at jeg på to dager har løpt 21 km uten smerter. I Tyskland var det til og med shortsvær klokka seks om morgenen. Nå gjelder det å fortsette i 6:30-fart og ikke bli for ivrig. Noen har muligens forstått at løping har en del å si for min livskvalitet.

Life is good!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar