Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. oktober 2013

There's no easier way to keep fit, trim and strong

Riders in the sky – Johnny Cash 3:43
Feel Good Inc.- Gorillaz 3:45
T.N.T – Anthrax 3:37
Sacred darling- Gogol Bordello 1:49
Crazy train- Ozzy Osbourne 4:50
Six pack of beer – Hank Williams III 2.32
Gonna make you sweat- C+C Factory 4:04
Finland- Monty Python 2:04
Feel so numb- Rob Zombie 3:54
Jeg marsjerer ved din side- Wenche Myhre 2:13
Start wearing purple- Gogol Bordello 3:43
Bli hos din mann- Gro Anita Schønn 2.38
Brick by brick – Arctic monkeys 3:00
What a wonderful world- Louis Armstrong 2:21

For en utrolig fantastisk perfekt spilleliste til dagens personalspinning. Men fikk jeg brukt den? Nei...
Den utrolig fantastiske spillelista ligger fortsatt ubrukt i spotify. Hvis noen har lyst på den er det fritt fram. 
Først to sanger oppvarming. Så seks intervaller med 2-3 minutters pause. Helt perfekt er den ! Den passer til all slags intervaller både utendørs og innendørs og her er det masse musikkhistorie.

Grunnen til at den ikke ble brukt var noe så banalt at jeg manglet en kabel. Usj. Jeg håper kabeltyven leser bloggen min for da bør vedkommende skamme seg dypt. Man stjeler ikke viktige kabler! Fysj! Det gjør man bare ikke.

Jeg fikk heldigvis låne en cd med medfølgende oppskrift til 4X4 som de kaller det. Tema filmmusikk.

Selv om instruktøren til tider grein på nesa av musikkvalget fikk vi oss en god økt i dag også.

Og jeg fikk leke maktmenneske. ;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar