Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. mai 2013

Totalbelastning

Totalbelastning er et ord som gjelder alle andre enn meg selv. ;-).

Når jeg planlegger å klemme inn et visst antall timer trening i uka har jeg lett for å glemme at jeg faktisk har et liv ved siden av treningen. Det livet består av er stort sett  23-24 timer i døgnet som er satt av til arbeidsgiver, familie og søvn. Treningskontoen er sørgelig liten og søvnkontoen er den det er lettest å overtrekke. Jeg pleier å si at en times løping gir mer verdi enn en times søvn.

Pinsehelga har jeg brukt på 17. maitog, noen timers kioskdugnad på samme dag og oppussing av et barnerom ved siden av transport av unger og annen familielogistikk.

Totalt en knapp times  løping i terreng fikk jeg klemt inn og i dag har jeg vondt i hælen... Jeg er ikke helt sikker på om  smertene kommer av løping...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar